Dealer Informatie
Reparaties & onderhoud onder uw naam bij uw relatie. Ja, dat kan bij ons.
Voor snelle en deskundige reparaties en preventief onderhoud aan de apparatuur van uw klanten kunt u met een gerust hart bij ons een beroep doen!
Vele ICT-retailers doen dagelijks een beroep op ons, dus voor beide partijen win-win-situatie.
Wij gaan met uw visitekaart naar uw klanten – uw klanten hoeven dus niet te weten dat u een derde partij heeft ingeschakeld. Uiteraard kunt u ook aangeven dat u een externe partij inschakelt zodat een specialist langs komt die zijn vak goed kent. We melden ons desgewenst bij de klant onder de naam van hun leverancier met werkbonnen van de leverancier en met een neutrale serviceauto. Onze technici rijden in neutrale auto’s zonder bedrijfsreclame en wij gebruiken blanco storingsbonnen of uw eigen storingsbonnen. Wij praten bij uw klanten niet over prijzen. De factuur, inclusief een rapport met de uitgevoerde werkzaamheden, wordt naar u gestuurd zodat u zelf kunt bepalen wat u in rekening brengt aan uw klant.
Wij hebben een standaard ‘next day response’. Dat houdt in: vandaag gemeld, morgen een technicus op locatie. Dit is uiteraard enigszins afhankelijk van het tijdstip waarop een storing wordt aangemeld en het werkdrukte. Wanneer onze technici al zijn ingepland voor de volgende dag, schuift uw klant door naar de ochtend daarna.
Preventief onderhoud kan ook uiteraard ‘next day’ maar kan in overleg met uw klant ook op een rustig moment gedaan worden als het beter uitkomt.
Doordat wij beschikken over een enorme ervaring met Kyocera, HP, Lexmark, Ricoh is de fix-time van een storing zeer snel. Hierdoor is de klant snel geholpen.
Bij iedere reparatie voeren wij standaard onderhoud uit zodat de printer weer geruime tijd probleemloos functioneert.
Wij leveren de service die uw klant mag verwachten!
Neem de proef op de som en bel: 06-24 57 34 83 voor een afspraak of u kunt ook online uw storing aanmelden.